pon. Lip 22nd, 2019

Wiele z nas ma problem z dodatkowymi kilogramami. Przyczyny są różne. Jak schudnąć? Jak zrzucić kilogramy? W tym artykule postaramy się wam pomóc w kilu skutecznych radach.

1. Jedz regularnie posiłki!

Ważne jest aby w ciągu dnia dostarczać naszemu organizmowi potrzebną dawkę składników odżywczych. Aby działało to w jak najlepszym porządku, trzeba przede wszystkim jeść mało, ale często. Najlepszym rozwiązaniem jest jedzenie co ok. 3-4 godziny. Organizm systematycznie trawi nasz pokarm. Dzięki temu nie odkłada nam się tkanka tłuszczowa.

2. Odżywiają się zdrowo!

Nie stawiaj na przetworzoną żywność. Dzisiaj wiadomo już, że połowa substancji dodawanych do żywności wysoko przetworzonej ma skutki uboczne, a często działanie rakotwórcze. Dzięki niej także przybieramy na wadze.

3. Pij dużo wody!

Woda jest niezbędna do normalnego przebiegu procesów trawiennych. Zalecane jest aby po obudzeniu się wypić 2 szklanki wody. Natomiast w ciągu dnia ponad 2 litry. Zwiększa nasz metabolizm. Gdy regularnie się nawadniamy również zmniejszamy poczucie głodu.

4. Ruch nikomu nie zaszkodzi!

Sport uszczęśliwia, wzmacnia odporność, odstresowuje, uodparnia na ból, zmniejsza ryzyko chorób, a także pomaga pozbyć się… zbędnych kilogramów! Najskuteczniejszymi sportami które szybko pomogą zrzucić wagę jest bieganie, skakanie na skakance, jazda na rowerze. Wiele osób wybiera także siłownię.



5. Jedz śniadania!

Śniadanie jest najważniejszym posiłkiem dnia. To ono daje nam kopa na cały dzień. Na śniadanie możemy zrobić dosłownie wszystko. Jednak niezdrowe produkty nie są zalecane. Nie musimy się trzymać ściśle określonej diety. Ważne jest aby je zjeść.

6. Odstaw słodycze!

Słodycze w połączeniu z brakiem ruchu to najczęstsza przyczyna dodatkowych kilogramów. Uwielbiamy słodycze i napoje z cukrem. Chcesz zrzucić zbędne kilogramy? Trzeba się z nimi pożegnać! Można je zastąpić wieloma produktami. Najprostszym produktem jest marchewka.

7. Jedz warzywa I owoce!

Dieta pozbawiona warzyw i owoców nie jest pełnowartościowa. Oprócz białka, węglowodanów i tłuszczy niezbędne to prawidłowego funkcjonowania organizmu są również witaminy oraz minerały. Aby zapewnić ich odpowiednią ilość naszemu organizmowi, trzeba pamiętać o regularnym spożywaniu owoców i warzyw. Warto zjeść owoc przy każdym posiłku przed godziną 15. Gdy będziemy jeść je wieczorem także owocu mogą się przyczynić do dodatkowych kilogramów. Przyczyną jest cukier zawarty w owocach. Co do warzyw nie musimy się ograniczać.

8. Popraw swój metabolizm!

Aby zwiększyć swój metabolizm nie trzeba wiele. Wystarczy pić wodę z cytryną przynajmniej 2 razy dziennie. Także łatwym sposobem na zwiększenie metabolizmu jest picie zielonej herbaty.

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

x