3-latek krzyczy przez 8 godzin lotu – pasażer nagrywa to i krytykuje zachowanie matki

      Możliwość komentowania 3-latek krzyczy przez 8 godzin lotu – pasażer nagrywa to i krytykuje zachowanie matki została wyłączona

Większość osób ma nadzieję, że nie będzie siedzieć przy dziecku podczas lotu – nadzieje te nie spełniły się w przypadku pasażerów z poniższego nagrania, gdy zobaczyli, że 3-letni chłopiec uczyni ich lot niezapomnianym; w złym tego słowa znaczeniu.

Shane Townley chciał podzielić się tym, więc nagrał podróż. Nagranie obejrzano ponad 6 milionów razy i spotkało się też z krytyką niektórych. Widać na nim, jak chłopiec wdrapuje się na siedzenia, uderza w sufit, biega po samolocie i krzyczy. Krzyczy coraz głośniej, podczas lotu, przed odlotem i w drodze do wyjścia.

Lot, opisany został przez Shane’a i wielu użytkowników Internetu jako piekielny, a nagranie pokazuje też, że matka dziecka była przytłoczona jego zachowaniem. Łagodnie prosiła, aby się uspokoił i poprosiła też stewardessę, aby włączyła wifi, aby chłopiec mógł skorzystać z tabletu (co uspokoiło go na kilka minut). Pasażerowie włożyli zatyczki do uszu i starali się ignorować sytuację.

Niektóre osoby skomentowały, że dzieci teraz spędzają za dużo czasu korzystając z tabletów i smartfonów i rodzice nie cieszą się takim samym szacunkiem, co kiedyś. Ale pewna kobieta, Nama Winston, skrytykowała na swoim blogu „Mamamia” nie chłopca czy jego matkę, ale pasażerów, a zwłaszcza Shane’a Townleya.

Blogerka twierdzi, że pasażerowie mają prawo krytykować matkę, ale pokazuje to brak empatii z ich strony. Gdyby niektórzy z pasażerów starali się w jakiś sposób pomóc kobiecie z dzieckiem, być może sytuacja wyglądałaby inaczej.

Linie lotnicze Lufthansa powiedziały, że pracownicy zrobili wszystko, aby pomóc mamie i pasażerom.

Niezależnie od wszystkiego, 8-godzinny lot musiał wydawać się wiecznością dla wszystkich. Rzeczywiście piekielna podróż!